fredag 4 februari 2011

Klara på Musikpedagoglinjen bloggar


Förra året, när jag gick på gymnasiet med inriktning musik, tyckte jag att det var svårt att fokusera på precis det jag ville, nämligen musiken. Det var så mycket annat som skulle göras, så mycket i en stad som distraherar en. Brunnsvik är raka motsatsen till detta, här är det lätt att vara koncentrerad och fokuserad på det man är intresserad av, att bo mitt ute i en skog och att bo på skolans internat utgör en stor del av Brunnsvikslivet. Lagom många bussar går in till Ludvika, så staden finns när man behöver den. Det går fina tågförbindelser från Ludvika, så till och med jag som kommer från Skåne kan ta mig hem. Keep updated! Jag kommer tillbaks. Då utlovar jag lite bilder på vår sköna tillvaro här. Tills dess, tveka inte en sekund att maila mig om ni har några frågor! Det är mig ni kan ställa era inside-information-frågor till. Jag svarar på allt! Min mail är lopinja@hotmail.com
Ha det bra!
Klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar