fredag 1 april 2011

Susanna på behandlingslinjen bloggar

Susanna Torvaldsdotter fortsätter berätta om Humanistiska behandlingslinjen - en förberedande utbildning på distans. Syftet med utbildningen är att vi ska bli bättre att svara på ”Vem är jag”. Framförallt en förståelse för att de svar vi kommer fram till inte är - dem vi väntat oss - men att det är också en del av spänningen i sökandet.Ett särskilt tack till våra lärare som så beredvilligt och tålmodigt delat med sig av sina erfarenheter och kunskaper inom humanistiskt behandlingsarbete. Utan ert stöd hade jag förmodligen stått kvar på samma invecklade tankemönster än idag. Jag tycker man har lyckats väl med att ge oss svar på den drivande önskan vi alla bär på – att uppnå självinsikt och förstå livet gåva. Jag rekommenderar varmt denna utbildning. Susanna Torvaldsdotter, elev & författare till böckerna ”I Drogdjävulens Klor "& "Min Galenskap Behövs För Att behålla Förståndet”, bloggare i Dalademokraten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar